söndag 12 april 2009

Gammla 3D bilder

Efter att datorn gick sönder förra veckan så har jag suttit och gått igenom min backup på en av de exsterna diskarna (som tur är tror jag det mesta är räddat!)
Hittade då massa gammla mappar med 3D bilder som jag helt glömt bort....
Så här ett litet ax :-)


Klart Myst inspirerat!


Ett bord i rostfritt o glas som jag hade planer på att bygga.




Gift flaskor? till vad? hmm?






Konstigt , när man nu jobbar med detta "3D" så kommer det sig så att man alldrig gör egna projekt längre ,varför är det så? Hitta även en massa 3D film experiment som jag gjorde ,hur kul som helst!! Måste nog hitta på ett eget projekt på fritiden igen, någon som har en ide?

5 kommentarer:

Lilla Eken sa...

Jaha, så ni ska ha en fotovandring på Djurgården... Där ser man...

Ja, åk ut till Åkerö så får du lite inspiration. :-)

Sooool... ska ut o gräva klart!
Hur var huset?
Ring när du har tid.
/I.

Anonym sa...

Hmm du kan väl göra ett 3d projekt om vår trädgård hehehe..typ använda den till ditt nya "mystspel" som du inte vet om än att du ska göra ?
Tittade på huset på nätet,var det inte jäkligt lågt i tak??
Puss & Kram
syns snart :-)

Magdalena Martin sa...

Hur mycket snyggt som helst, jösses vad bra du är!! vad kan du göra för kul till mig då?? :-D en 3d par courrier loga kanske....

soliga vårhälsningar,
Maggie :)

Lilla Eken sa...

hmm... hur funkar den där widgeten då?

Lotta sa...

Znyggt Jocke !!!